En nyttigare livsstil

Jag har fått frågan om vad jag äter, hur jag gått ner i vikt, hur jag kan äta godis och fortfarande gå ner i vikt osv. Jag är rätt stabil i min vikt, jag pendlar upp och ner ca ett kilo. Jag går fortfarande ner men det går inte alls lika fort som i början. Jag har helt bytt livsstil gällande mat och träning. Jag mår mycket bättre, är piggare, känner mig nyttigare och snyggare osv. Flera i min bekantskapskrets har nu bett mig göra ett matschema till dem. Så istället för att göra ett individuellt till var och en så tänkte jag ge tips på frukost, lunch, middag och träning här i bloggen. Vi börjar med sju dagar. Det vore kul att höra om någon av er tänker följa det eller har egna tips eller liknande. Jag är ingen dietist eller pt eller whatever. Jag var bara less på att konstant vara pluffsig, stor, svullen, trött etc. Dag ett börjar i veckan och tills dess ger jag en lista på saker som är bra att ha i hemmet, samt en shoppinglista för de varor som kommer vara i maträtterna. Nu är det ju midsommar på fredag så jag förstår om ingen vill börja just nu. Dock finns det inget som säger att ni inte kan börja på måndag, eller bara ta till er några tips. Det här fungerar för mig, det behöver inte betyda att du kommer rasa i vikt eller må lika bra som jag gör. Jag skriver de här inläggen för dem som vill läsa, inte för att ni måste läsa.
 
Kom ihåg det här:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback